نحوه تشخیص تیغه کرکره استاندارد

نحوه تشخیص تیغه کرکره استاندارد

نحوه تشخیص تیغه کرکره استاندارد

برای نحوه تشخیص تیغه کرکره استاندارد در خرید کرکره آلومینیوم مواردی وجود دارد که شما باید به آن توجه کنید.

حداکثر امنیت و راحتی

بهترین راه حل برای خانه شما

از آنجایی که بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانیم، مهم است که خانه ای راحت، دنج و امن داشته باشیم. کرکره های هالکو گزینه های مختلفی را برای ایجاد فضای دلخواه به شما ارائه می دهند. پس در انتخاب کرکره به میزان امنیت و راحتی آن توجه کنید.

مزایا و موارد استفاده از کرکره های آلومینیوم

برای تشخیص تیغه کرکره از دیگر موارد باید به این چند مورد دقت کنید.

  • حفاظت و سارق بازدارنده- حفاظت از اموال، پنجره ها و ویترین مغازه ها، پیشنهاد ویژه ما سیستم های ضد سرقت است.
  • حفاظت در برابر آب و هوا- محافظت عالی از پنجره ها در برابر باران، برف، تگرگ، باد و شن. برگها و اشیاء پرنده توسط باد به پنجره های شما آسیب نمی رساند
  • صرفه جویی در انرژی و محافظت در برابر آفتاب- کاهش اتلاف حرارت از طریق پنجره تا 30٪ در زمستان، کاهش گرمایش اتاق تا 70 درصد در تابستان. ارائه خنکی راحت در روزهای گرم تابستان؛ حفاظت از پرده در برابر خورشید و حفاظت از محیط داخلی.
  • کاهش نویز و محافظت از چشمان دیگران. کاهش سطح سر و صدا برای راحتی شما و اوقات فراغت راحت. حفاظت قابل اعتماد از زندگی خصوصی شما و حفظ حریم خصوصی کامل در خانه شما.
  • ظاهر خارجی زیبایی بیش از 10 سال خدمات روزانه به لطف ویژگی های مقاومتی بهبود یافته و پوشش رنگ دو لایه که مقاومت بالایی در برابر سایش را تضمین می کند.
ذخیره انرژی

در زمستان گرم و در تابستان خنک

صرفه جویی در مصرف انرژی امروزه به یک موضوع مهم تبدیل شده است. باید از بخاری برای گرم کردن خانه ها و ادارات در زمستان و کولر برای ایجاد فضای خنک دلپذیر در تابستان استفاده کنیم. پنجره ها یکی از منابع اصلی تلفات انرژی هستند. از طریق پنجره ها گرمای خانه در زمستان از بین می رود و در تابستان پنجره ها گرما را به همراه اشعه های خورشید  به داخل هدایت میکنند.

انتخاب درست

ما طیف گسترده ای از پروفیل ها و اجزای سیستم های کرکره آلومینیوم را ارائه می دهیم که نیازهای خواستارترین مشتریان را برآورده می کند. با انتخاب محصولات هالکو قطعا کیفیت قابلیت اطمینان، امنیت و راحتی را با قیمت های رقابتی دریافت خواهید کرد.

در هماهنگی با هر سبکی

جعبه های کرکره توکار

ساختن یک خانه جدید یا بازسازی یک ملک موجود، زمان ایده آلی برای در نظر گرفتن کرکره های توکار است. جعبه کرکره توکار یک جعبه کرکره ای “نامرئی” است که در قسمت بیرونی پنجره پنهان است.

جعبه های کرکره خارجی

هنگامی که کرکره های داخلی قابل نصب نیستند، جعبه های کرکره خارجی را می توان در حین و پس از ساخت نصب کرد. آنها را می توان به صورت داخلی یا خارجی برای مطابقت با نیازهای مشتری یا معماران نصب کرد. جعبه‌های کرکره‌ای خارجی در مکان‌های قدیمی‌تری نصب می‌شوند که نصب داخلی برای آن محیط مناسب نیست.

شکلهای مختلف برای انتخاب

بسته به معماری ساختمان و لیست خواسته های خود می توانید نوع کرکره و نوع جعبه کرکره را دقیقاً برای خانه خود انتخاب کنید. ما چندین سری جعبه شاتر را برای نصب پیشنهاد می کنیم:

  • گرد، نیمه گرد، 20 درجه و 45 درجه

برای مطالعه بیشتر درباره کرکره آلومینیوم به مطالب زیر مراجعه کنید:

در همین رابطه ببینید:
تیغه کرکره آلومینیوم
تیغه کرکره آلومینیوم