مزایای کرکره آلومینیومی

مزایای کرکره آلومینیومی

مزایای کرکره آلومینیومی

کرکره های آلومینیومی بسیار با دوام و زیبا هستند و برای استفاده در هر فضایی زیبا جلوه میکنند. در ادامه مزایای کرکره آلومینیومی برای شما بیان شده است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

کرکره های آلومینیومی خورده نمیشوند

آلومینیوم به طور طبیعی مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی دارد. این به این دلیل است که آلومینیوم یک لایه اکسید نازک را تشکیل می دهد. که از خود در برابر آسیب بیشتر ناشی از زنگ زدگی محافظت می کند. لایه اکسید آلومینیوم نازک و غیر قابل نفوذ است. و در صورت آسیب دیدگی بلافاصله خود را ترمیم می کند. همه اینها برای کرکره های آلومینیومی شما چه معنی دارد. به عبارت ساده، آنها حتی در یک محیط خورنده سال ها دوام خواهند آورد.

انعکاس دهنده

آلومینیوم بسیار انعکاس دهنده است. خبر خوبی برای انعکاس نور خورشید در ماه های تابستان، با بستن پرده ها اتاق خود را در ماه های تابستان خنک نگه می دارید. با این حال، زمانی که کرکره های آلومینیومی بسته نیز به به دام انداختن گرمای موجود در اتاق کمک می کند، برای ماه های زمستانی که می خواهید از بخاری استفاده کنید و هوای گرم را از بیرون از پنجره ها خارج کنید، عالی است.

به محکمی فولاد اما بسیار سبک تر

به طور معمول آلومینیوم حدود 25٪ سبک تر از فولاد است در حالی که تقریباً همان استحکام را ارائه می دهد. این بدان معنی است که کرکره های آلومینیومی شما به اندازه فولاد قوی هستند. اما سبک و قابل حمل آسان خواهند بود. به همین دلیل می توانید از مجموعه ای از کرکره ها انتظار دوام باورنکردنی و سال ها رضایت را داشته باشید.

مقرون به صرفه

در حالی که ممکن است آلومینیوم بسیار پیشرفته و مدرن به نظر برسد. در واقع یکی از گزینه های ارزان تر در کرکره ها است. اجازه ندهید ظاهر براق طرح آلومینیوم شما را فریب دهد، این یک گزینه بسیار مقرون به صرفه برای پوشش پنجره است.

دوام بالا

با استحکامی مانند فولاد و یک مانع طبیعی در برابر خوردگی، منصفانه است که بگوییم کرکره های آلومینیومی احتمالاً بادوام ترین در بین انواع کرکره هستند. شما می توانید انتظار داشته باشید که کرکره های آلومینیومی شما سال ها با نگهداری بسیار کمی دوام بیاورند. به سادگی یک گردگیری سبک و آنها برای سالها و سالها نو به نظر میرسند.

aluminum electric shutters

ظاهر شیک مدرن

کرکره های آلومینیومی در همه جا عالی به نظر می رسند. اما در خانه های زیبا به سبک مدرن، یا حتی برای تعمیرکارانی که می خواهند آن حس مدرن را به خانه بیاورند، واقعا می درخشد. براق، لبه‌های سخت و ظاهری مدرن، این سبک از کرکره‌ها برای سال‌ها مورد استفاده بسیاری از معماران برتر بوده است تا به خانه‌های مدرن و مینیمالیستی رنگی پایان دهند.

در انواع زیادی از شکل ها و اندازه ها استفاده می شود

کرکره های آلومینیومی در طیف وسیعی از انواع بازشو، رنگی ، در اندازه ها، سبک های فریم و اندازه های بلندتر وجود دارند که آنها را به یکی از قابل تنظیم ترین انواع کرکره ما تبدیل می کند. این بدان معنی است که بدون توجه به نیاز شما، ما قادر خواهیم بود یک کرکره آلومینیومی در فضای باز طراحی کنیم که برای شما مناسب باشد.

بسیاری از گزینه های رنگ و ظاهر برای شما

از سفید براق گرفته تا مشکی ساتن و هر چیزی که بین آن‌ها قرار می‌گیرد، نکته مهم در مورد آلومینیومی که به عنوان متریال کرکره‌های شما استفاده می‌شود این است که می‌توان آن‌ها را با پوشش پودری پوشش داد و طیف بی‌پایانی از رنگ‌ها را انتخاب کرد. ما می‌توانیم آلومینیوم شما را به رنگی سفارشی بپوشانیم تا متناسب با هر سبکی باشد.

نصب آسان

کرکره های آلومینیومی وزن سبک، بادوام و آسان برای نصب، به گونه ای هستند که در هنگام نصب این نوع کرکره هیچ مشکلی نخواهید داشت. اگر علاقه مند به کرکره های آلومینیومی هستید، پیشنهاد می کنیم به فروشگاه ما بیایید یا با یکی از کارشناسان کرکره ما تماس بگیرید تا دریابید که چگونه می توانیم به طراحی کرکره های رویایی برای خانه یا محل کار شما کمک کنیم. (منبع)

به مواردی از مزایای کرکره آلومینیومی در این مقاله اشاره شد برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

برای مطالعه بیشتر درباره کرکره آلومینیوم به مطالب زیر مراجعه کنید:

در همین رابطه ببینید:
تیغه کرکره آلومینیوم
تیغه کرکره آلومینیوم