تیغه کرکره آلومینیوم

توضیحات

امروزه استفاده از تیغه کرکره برقی برای درب های ریموت دار پارکینگ بسیار متداول و مرسوم است، مهم ترین بخش درب های کرکره ای، تیغه کرکره آلومینیوم است استفاده از بیلت مرغوب آلومینیوم نقش مهمی در تولید این محصول ایفا می کند. درب هاى اتوماتيک كركره برقى به خاطره ويژگى هاى خوبى كه دارد جايگاه ويژه اى پيدا كرده است. اكثر سازندگان ساختمان ها و مراكز تجارى سعى ميكنند تا جايى كه امكان دارد نسبت به ديگر درب هاى اتوماتيك مانند درب جكى و درب آكاردئونى و يا حفاظ، از کرکره الومینیومی استفاده كنند.

قیمت کرکره برقی
با توجه به نوسانات لحظه ای قیمت الومینیوم برای استعلام آخرین قیمت هم اکنون می توانید از بخش تماس سایت، با ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان جهت انتخاب مناسب ترین کرکره بهرمند شوید.

کاربرد تیغه کرکره برقی
کرکره آلومینیومی در مراکز مختلفی استفاده می شود از منازل و پارکینگ ساختمان ها گرفته تا پاساژها و مراکز تجاری از کرکره برقی استفاده می کنند. کاربرد تیغه کرکره الومینیومی در مراکز مختلف متفاوت می باشد و ممکن است عده آن را به خاطر زیبایی و عده‌ای آن را برای امنیت انتخاب کرده باشند.

کدام تیغه کرکره برقی بهتر است
تیغه کرکره برقی باید متناسب با وزن کرکره و محل قرار گیری و ارتفاع درب پراکینگ خریداری و نصب شود که انتخاب بهترین تیغه کرکره نیاز به نظر کارشناسی شده دارد.

فرمول محاسبه مساحت مورد نیاز تیغه کرکره برقی
قیمت تیغه کرکره ارتباط مستقیم با مساحت آن دارد، برای ورودی های مختلف به تیغه هایی با مساحت های مختلف نیاز است. برای محاسبه مساحت تیغه، کافیست از فرمول تقریبی زیر استفاده کنید:

عرض ورودی × (40 سانتی متر + ارتفاع ورودی) = مساحت مورد نیاز تیغه

اضافه کردن عدد 40 به ارتفاع ورودی، با در نظر گرفتن فضای مورد نیاز برای قرار گیری شفت و بدنه آن انجام می گیرد.

پرسش و پاسخ

با توجه به نوسانات لحظه ای قیمت الومینیوم برای استعلام آخرین قیمت هم اکنون می توانید از بخش تماس سایت، با ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان جهت انتخاب مناسب ترین کرکره برقی بهرمند شوید.

بهترن جنس تیغه کرکره، تیغه کرکره آلومینیومی می باشد که در عین زیبایی و سبکی استهکام مناسبی در برابر خوردگی خواهد داشت.

پرکاربرد ترین تیغه های کرکره عبارتند از: تيغه صد ميليمترى و تيغه ى هشتاد ميليمترى ضخامت تیغه ارتباط مستقیمی با امنیت مکان نصب درب کرکره ای دارد.