تفاوت پنجره UPVC و پنجره آلومینیومی

تفاوت پنجره UPVC و پنجره آلومینیومی

تفاوت پنجره UPVC و پنجره آلومینیومی

تفاوت پنجره UPVC و پنجره آلومینیومی چیست؟ برای پاسخ به این سوال به خواندن ادامه بدهید.

آیا به دنبال سرمایه‌گذاری روی پنجره‌های دوجداره یا پنجره‌های سه جداره جدید برای خانه خود بوده‌اید و مدام شرکت‌های مختلف را در مورد UPVC و آلومینیوم می‌بینید؟ همیشه کاملاً مشخص نیست که تفاوت چیست؟ خوب، به همین دلیل است که ما این مقاله را جمع آوری کرده ایم تا مزایای هر نوع پنجره را برای کمک به شما در انتخاب آگاهانه ارائه دهیم.

مزایای پنجره UPVC چیست؟

اگر به دنبال شیشه های دوجداره یا سه جداره جدید برای کمک به عایق کاری خانه خود هستید، پنجره های یو پی وی سی گزینه ای عالی هستند. در اینجا برخی از مزایای کلیدی ذکر شده است:

نگهداری و تمیز کردن پنجره‌های uPVC بسیار آسان است – می‌توان آن‌ها را مانند نو ساخت و فقط با دستمال مرطوب پاک کرد.

یو پی وی سی یک ماده طبیعی است و قاب های چند محفظه ی یو پی وی سی برای عایق کاری عالی هستند. و به شما کمک می کنند تا هزینه های خود را در طول زمستان پایین نگه دارید. پنجره های ساخته شده با یو پی وی سی عموماً عایق های حرارتی بهتری نسبت به آلومینیوم هستند.

uPVC یک ماده سبک وزن است که باعث می شود پنجره های دو یا سه جداره یو پی وی سی به سرعت و آسان نصب شوند. یو پی وی سی در شرایط عالی می تواند تا 20 سال دوام بیاورد، به این معنی که سرمایه گذاری شما ماندگار خواهد بود. آنها همچنین در طول عمر خود به هیچ وجه رنگ خود را از دست نمی دهند یا محو نمی شوند.

جلوه ای از چوب بر روی پنجره

ما جلوه‌های درخشان چوب را ارائه می‌کنیم به این معنی که پنجره‌های شما می‌توانند بدون هزینه‌های بالا شگفت‌انگیز به نظر برسند. همچنین طیف گسترده ای از انتخاب رنگ وجود دارد. ما تمام پنجره های upvc خود را به مدت 10 سال تضمین می کنیم – آنها پوسیده نمی شوند، پوسته نمی شوند، تاب دار نمی شوند. یو پی وی سی ارزان تر از آلومینیوم است.

مزایای پنجره های آلومینیومی چیست؟

همه چیز باعث می شود پنجره های یو پی وی سی بسیار عالی به نظر برسند، اینطور نیست؟ همچنین مزایای منحصر به فردی برای پنجره های آلومینیومی وجود دارد که ارزش دانستن در مورد آنها را دارد:

آلومینیوم نسبت به یو پی وی سی قوی تر است. این بدان معناست که پنجره‌های آلومینیومی به دلیل استحکام قاب‌ها می‌توانند ظاهری باریک‌تر و سطح شیشه‌ای بزرگ‌تری داشته باشند. به همین دلیل آنها در ساختمان های تجاری و عمومی مانند مدارس، ادارات و ساختمان های دولتی بسیار محبوب هستند. اگر به دنبال طراحی بزرگی هستید، این می تواند یک مزیت خوب برای یک خانه مسکونی نیز باشد.

روکش پودری با دوام

آلومینیوم با روکش پودری بسیار بادوام است، به این معنی که هر روکشی که انتخاب کنید برای مدت بسیار طولانی دوام خواهد داشت. پنجره های آلومینیومی تا 20 سال عمر می کنند. تفاوت پنجره UPVC و پنجره آلومینیومی

پنجره های آلومینیومی نیز سازگار با محیط زیست هستند. آلومینیوم به طور نامحدود قابل بازیافت است – هنگامی که آن را بازیافت می کنید، آلومینیوم جدید با کیفیت بسیار بالایی ایجاد می شود و در این فرآیند تنها 5 درصد انرژی مورد نیاز برای ایجاد فلز اولیه استفاده می شود. آلومینیوم انعطاف‌پذیری طراحی بیشتری نسبت به uPVC دارد – طیف رنگ‌های موجود (از جمله رنگ‌های دوگانه) شگفت‌انگیز است.

مقاومت بسیار بالا

پنجره های آلومینیومی به گونه ای طراحی شده اند که در برخی شرایط بسیار شدید مقاومت کنند. و از آزمایشات در مقوله های شدید دوام بیاورند.
خب! حالا شما مالک آن هستید. هر دو گزینه مزایای بسیار خوبی دارند، اما اینکه آیا آنها برای شما مناسب هستند یا خیر بستگی به نیازهای منحصر به فرد شما دارد. اکنون با ما تماس بگیرید و ما یک مشاوره طراحی ترتیب می دهیم که در آن همه گزینه های موجود را با شما صحبت خواهیم کرد. (منبع)

برای مطالعه بیشتر درباره کرکره آلومینیوم به مطالب زیر مراجعه کنید:

در همین رابطه ببینید:
پنجره دوجداره آلومینیومی
پنجره دوجداره آلومینیومی