انواع پنجره دوجداره آلومینیومی

انواع پنجره دوجداره آلومینیومی

انواع پنجره دوجداره آلومینیومی

انواع پنجره دوجداره آلومینیومی را از هالکو بخواهید. ما پنجره های دوجداره آلومینیومی را در رنگهای مختلف و آلیاژ های متفاوت بنا بر نوع شفارش شما تولید میکنیم. برای سفارش کافی است با کارشناسان ما تماس گرفته تا به شما کمک کنند.

همانطور که از نام آن پیداست، پنجره های دو جداره از دو لایه شیشه ساخته شده اند. این دو شیشه توسط فضایی از هم جدا می شوند که می توان آن را با گاز بی اثر پر کرد یا ممکن است به صورت خلاء باقی بماند. در حالی که شیشه های دو جداره عمدتاً برای ایجاد عایق بهتر برای خانه ها ساخته شده است، اما چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. امروز ما به مزایای مختلفی که شیشه دوجداره ارائه می دهد و اینکه چرا درها و پنجره های شما باید دو جداره باشند را بررسی خواهیم کرد.

عایق بهتر

همانطور که قبلاً گفته بودیم، شیشه های دو جداره برای ایجاد عایق بهتر نسبت به شیشه های سنتی ساخته شده اند. پنجره های دو جداره مانع بهتری ایجاد می کنند و بنابراین میزان انتقال حرارت از خانه شما به هوای سرد بیرون را کاهش می دهند. به این ترتیب خانه شما برای حفظ گرمای دریافتی از خورشید در طول روز بهتر است. در طول ماه های گرم تابستان، پنجره ها گرمای شدید بیرون را حفظ می کنند. عایق بهتری که توسط پنجره‌های دوجداره ارائه می‌شود این اطمینان را می‌دهد که اکنون می‌توانید از زمستان‌های گرم‌تر و تابستان‌های خنک‌تر لذت ببرید.

کاهش نویز

آیا تا به حال در خانه‌ای زندگی کرده‌اید که به نظر می‌رسد پنجره‌ها حتی کوچک‌ترین صدا را به داخل آن راه می‌دهند؟ خوب با شیشه های دوجداره نگران سر و صدا نخواهید بود. آنها در مقایسه با شیشه های تک جداره، عایق بهتری در برابر صدا دارند. آنها به خصوص اگر در یک محله پر سر و صدا یا نزدیک فرودگاه زندگی می کنید عالی هستند. با شیشه دوجداره، خانه شما محیطی آرام و آرام به دور از دنیای پر سر و صدا و شلوغ بیرون را فراهم می کند. به همین ترتیب، پنجره ها هر گونه سر و صدایی را که از خانه شما خارج می شود، نگه می دارند. این کار مکالمات شما را در داخل خانه نگه می دارد. همچنین می توانید به راحتی موسیقی را اجرا کنید و بدون مزاحمت برای همسایگان خود لذت ببرید.

افزایش امنیت

شکستن پنجره های دوجداره در مقایسه با پنجره های تک جداره بسیار سخت تر است. همچنین وادار کردن آنها به باز کردن از بیرون بسیار دشوار است. این کار ورود سارقان به خانه شما را سخت تر می کند. همچنین می توانید با انتخاب شیشه های لمینت یا سخت شده سطح امنیت را افزایش دهید. نصب این پنجره ها به شما این امکان را می دهد که خیالتان راحت باشد و بدانید که هیچ کس نمی تواند به راحتی وارد خانه شما شود

کاهش قبوض انرژی

شیشه دوجداره به خانه شما این امکان را می دهد که بیشتر گرمای دریافتی از خورشید را در طول روز حفظ کند. افزایش عایق همچنین به این معنی است که در ماه های زمستان باید گرما را خیلی کمتر روشن کنید. در ماه های گرم تابستان، خانه های خنک تر به این معنی است که شما نیازی به استفاده مکرر از کولر ندارید. این به معنای مصرف انرژی و قبوض بسیار کمتر است.

افزایش ارزش ملک

همانطور که می بینید نصب شیشه های دو جداره خانه شما را بهتر و راحت تر می کند. اگر متوجه شدید که نیاز به فروش خانه خود دارید، می توانید مطمئن باشید که معامله بهتری نسبت به شیشه های تک جدا خواهید داشت.

کاهش آسیب داخلی

همانطور که متوجه شده اید، وسایل شما به خصوص آنهایی که نزدیک به پنجره ها و درها هستند تحت تأثیر نور خورشید قرار می گیرند. اشعه ماوراء بنفش نور خورشید به آرامی به مبلمان، دکور و حتی فرش شما آسیب می رساند. شیشه دوجداره باعث کاهش میزان اشعه UV وارد شده به خانه می شود. عایق ارائه شده توسط شیشه های دو جداره تضمین می کند که دکوراسیون داخلی و مبلمان شما آسیب زیادی از نوسانات زیاد دما را متحمل نشوند. با اضافه کردن یک فیلم پنجره UV می توانید سطح محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را افزایش دهید.

سازگار با محیط زیست است

قرن گذشته شاهد رشد و توسعه باورنکردنی در این سیاره بوده است. این توسعه تا حد زیادی توسط سوخت های فسیلی و تأثیر آنها بر محیط زیست عمیق بوده است. بسیار مهم است که راه هایی برای کاهش تأثیر خود بر محیط زیست پیدا کنیم. شیشه دوجداره مصرف انرژی را کاهش می دهد و بنابراین برای محیط زیست بسیار بهتر است.

تعمیر و نگهداری آسان

بسیاری از مردم تصور می کنند که شیشه های دو جداره منجر به مشکلاتی در تمیز کردن و نگهداری پنجره های شما می شود. با این حال، این فقط یک تصور اشتباه است. اطمینان حاصل کنید که پنجره ها را به طور منظم تمیز می کنید زیرا تجمع گرد و غبار می تواند باعث تغییر رنگ شود. چگالش را پاک کنید تا از پوسیدگی قاب پنجره جلوگیری کنید و از وسایل ساینده تمیز کردن اجتناب کنید. این کار را انجام دهید و مطمئن باشید که پنجره های دوجداره شما برای مدت طولانی به شما خدمت خواهند کرد. امروزه تولید کنندگان محصولات خود را به فناوری تمیز کردن آسان مجهز می کنند که نه تنها تمیز کردن آن را آسان می کند بلکه کثیفی را نیز از بین می برد. به این ترتیب می توانید همیشه به پنجره های تمیز و براق خود افتخار کنید.

برای مطالعه بیشتر درباره آلومینیوم به مطالب زیر مراجعه کنید:

در همین رابطه ببینید:
پنجره دوجداره آلومینیومی
پنجره دوجداره آلومینیومی