انواع درب اتوماتیک آلومینیومی

انواع درب اتوماتیک آلومینیومی

انواع درب اتوماتیک آلومینیومی

انواع درب اتوماتیک آلومینیومی و کشویی ممتاز چیزی بیش از یک راه حل جمع و جور برای مناطقی است که فضا کم است. این درب ها راحتی کاربر را بهبود می بخشند و این راه حل ها مفاهیم معتبر استفاده تجاری یا خانگی مورد علاقه شما را تقویت می کنند.

مسیر کشویی خودکار ممتاز، استفاده بسیار انعطاف پذیری دارد، زیرا برای نصب بر روی دیوار نصب شده در حفره دیواری یا روی سقف (هموار) مناسب است. همه گزینه ها در دسترس هستند. سیستم ما برای نصب بسیار آسان است، تمام اجزای آن “Plug and play” هستند به این معنا که باید آنها را فقط سرهم بندی کرد. ما 12 ماه گارانتی کامل برای سیستم خود ارائه می دهیم.

فناوری “حالت کم انرژی”

معمولاً این سیستم به حسگرهای ایمنی اضافی مطابق با استانداردهای DIN 18650، ANSI و BSI به دلیل عملکرد حساس لغزشی پانل در حالت کم انرژی نیاز ندارد.
سیستم خودکار ممتاز که در خانه های هوشمند مانند سیستم های اتوماسیون اتوبوس استفاده می شود.

همگرایی عملکرد و راحتی، سیستم درب اتوماتیک آلومینیومی را امروزه محبوب کرده است. مردم به فناوری‌هایی نیاز دارند که کار روزمره را آسان‌تر می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد در یک نسیم چند کار را انجام دهند. این ورودی‌های خودکار همه چیز را برای مسافران جهان‌ جذاب کرده است. سیستم های درب اتوماتیک مدرن به طور گسترده در موسسات مختلف، مراکز خرید، بیمارستان ها، مدارس، فرودگاه ها و سایر نهادهای دیگر استفاده می شود.

آلیاژ آلومینیوم در حال حاضر برای سیستم های درب خودرو یکپارچه شده است. نیاز به سازه های مقرون به صرفه که دارای مزایای دوام، قابلیت اطمینان عملکرد و مقاومت در برابر آسیب هستند، این ماده را به بهترین انتخاب برای تولیدکنندگان تبدیل کرده است. محبوبیت در حال ظهور مواد آلیاژ آلومینیوم سبک وزن و در عین حال انعطاف پذیر به تقاضای فزاینده بازار برای موادی نسبت داده می شود که می توانند در برابر استفاده سنگین و طولانی مقاومت کنند.

طول مناسب ریل درب و انواع درب آلومنینیوم

اندازه استاندارد ما برای روکش و ریل انتقال 2*210 سانتی متر است، درست مانند تصویری که یک درب دو لنگه نشان می دهد. اگر اندازه درب فراتر از آن است، یا اگر درب تک لنگه است، لطفا با ما تماس بگیرید تا اندازه مناسب را انتخاب کنیم.

sliding doors

سیستم دینامیکی سیستم درب اتوماتیک:

1. یک موتور، نیروی اصلی برای باز و بسته شدن را فراهم می کند و شتاب و کاهش عملکرد لنگه در را کنترل می کند.
2. مسیرهایی که برگ در در امتداد حرکت می کند، سیستم پخش کننده و چرخ را محدود می کند تا در جهت خاصی حرکت کند.
3. سیستم پخش و چرخ برای آویزان کردن برگ های درب استفاده می شود و آنها را تحت کشش دینامیکی به حرکت در می آورد.
4. تسمه سنکرون (برخی کارخانه ها از تسمه مثلثی استفاده می کنند) برای انتقال نیروی تولید شده توسط موتور و سپس کشیدن سیستم پخش و چرخ استفاده می شود.
5. سیستم هدایت وسیله ای است که در زیر لنگه در برای جهت گیری و موقعیت قرار می گیرد و می تواند از تاب خوردن برگ های در، هنگام کار به جلو و عقب جلوگیری کند.

برای سفارش درب آلومینیومی به صورت اتوماتیک و دستی با ما تماس بگیرید تا بتوانیم بهترین گزینه را در خدمت شما بگذاریم و شما را از انتخابتان خرسند کنیم. در هالکو انواع درب های اتوماتیک آلومینیومی تولید میشود.

برای مطالعه بیشتر درباره آلومینیوم به مطالب زیر مراجعه کنید:

در همین رابطه ببینید:
درب اتوماتیک آلومینیومی
درب اتوماتیک آلومینیومی