محاسبه قیمت پروفیل درب اتوماتیک

محاسبه قیمت پروفیل درب اتوماتیک

محاسبه قیمت پروفیل درب اتوماتیک

عوامل مختلفی بر قیمت پروفیل درب اتوماتیک تاثیر دارند در این مقاله ما به برخی از آنها اشاره کرده ایم. محاسبه قیمت پروفیل درب اتوماتیک بستگی به خواسته شما متفاوت میباشد. بنابراین با ما همراه باشید تا گزینه مورد نظر خود را بیابید.

وقتی در اینترنت جستجو می کنید، متوجه خواهید شد که در انتخاب درب های اتوماتیک طیف وسیعی از گزینه ها وجود دارد. بسته به آنچه شما به دنبال آن هستید، آنها می توانند از نظر هزینه بسیار متفاوت باشند. از چند صد دلار تا ده ها هزار دلار بسته به نیاز شما.

با این حال، اکثر مردم به دنبال خودکار کردن درب‌ها برای کسب و کار یا خانه خود هستند و به دنبال گزینه‌های قابل اعتماد و مقرون به صرفه هستند که ایمن و کارآمد باشند.

انواع اصلی درب های اتوماتیک در منازل تجاری و مسکونی عبارتند از:

درب های اتوماتیک کشویی

درب‌های اتوماتیک کشویی یک ویژگی رایج در مراکز خرید، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های اداری و حمام‌های افراد معلول هستند. درهای کشویی در خانه نیز می توانند برای رفع نیازهای سالمندان یا معلولان خودکار شوند. درب های اتوماتیک کشویی اغلب با شیشه طراحی می شوند که می توانند با آلومینیوم یا فریم کمتر قاب شوند. درب کشویی شیشه ای بدون فریم به دلیل وزن شیشه کمتر و فرآیند طراحی درگیر، گران تر از گزینه های بدون فریم است.

قیمت بسته به اندازه درب کشویی و میزان تردد عابران پیاده که از درب استفاده می کنند متفاوت است. در صورت طراحی یا نصب درب جدید، هزینه نیز افزایش می یابد. قیمت ها از حدود 4500 تا 20000 دلار و حتی بیشتر شروع می شود.

درب اتوماتیک چرخشی

درب های اتوماتیک معمولاً به عنوان درب اتوماتیک چرخشی نیز دیده می شوند. اینها می توانند درب ورودی خانه، درب اداری یا محل تجاری شما باشند. موتور درب اتوماتیک در بالای درب قرار می گیرد و می تواند به طور خودکار در را باز کند یا با فشار دکمه باز شود.

درب بازکن های چرخشی اتوماتیک نسبت به درب باز کن های اتوماتیک مقرون به صرفه تر هستند زیرا می توان آنها را بدون نیاز به تعویض درب روی اکثر درب های چرخشی نصب کرد.

هنگام انتخاب درب بازکن اتوماتیک، باید در نظر داشته باشید که آیا درب اتوماتیک درب ضد حریق است یا خیر. اگر در یک واحد زندگی می کنید یا در یک ساختمان تجاری هستید، احتمالاً به این معنی است که درب بازکن شما باید استانداردهای درب ضد حریق را رعایت کند. همه درب بازکن ها برای استفاده در درب های ضد حریق تایید نشده اند. این مهم است زیرا اگر طبقات شما مطابقت نداشته باشد ممکن است از شما بخواهد که درب بازکن را بردارید. شروع قیمت ها از 3500 تا 10000 دلار ختم میشود.

درهای چرخان

درهای گردان کمتر رایج می شوند و اغلب با درهای کشویی و چرخشی در طراحی ساختمان جایگزین می شوند. این به این دلیل است که نصب و نگهداری آنها گران است.

آنها همچنین یک خطر ایمنی هستند زیرا مردم اغلب ممکن است در درهای گردان گیر کرده یا مجروح شوند. آنها به ویژه برای افرادی که مشکلات حرکتی دارند خطرناک هستند. Dorma و Kone بزرگترین شرکت های درب اتوماتیک هنوز هم این نوع درب ها را ارائه می دهند. شروع قیمت از 20000 دلار شروع میشوند.

برای مطالعه بیشتر درباره آلومینیوم به مطالب زیر مراجعه کنید:

در همین رابطه ببینید:
درب اتوماتیک آلومینیومی
درب اتوماتیک آلومینیومی