تولید پروفیل آلومینیوم درب اتوماتیک

تولید پروفیل آلومینیوم درب اتوماتیک

تولید پروفیل آلومینیوم درب اتوماتیک

تولید پروفیل آلومینیویم درب اتوماتیک از جمله وظایف یک شرکت صنعتی تولید محصولات آلومینیومی است. ما به تمامی تولیدات آلومینیومی شرکت هالکو بسیار اهمیت میدهیم. همچنین پروفیل های آلومنییوم درب اتوماتیک بسیار با کیفیتی را تولید میکنیم تا خریدار و استفاده کننده از بهترین محصولی که سزاوار آن هستند برخودار شوند.

چرا باید درب اتوماتیک آلومینیومی نصب کرد؟

نصب درب های اتوماتیک آلومینیومی آنقدرها که فکر می کنید سخت و پرهزینه نیست و مزایای زیادی دارد که شاید قبلاً به آنها فکر نمی کردید.

  • درب‌های اتوماتیک آلومینیومی قطعاً به هر خانه‌ای رنگ لوکس می‌بخشند و چنین ویژگی جالبی مطمئناً جای بحث خواهد بود.
  • درهای کشویی شرکت هالکو با ویژگی‌های ایمنی پیشرفته ارائه می‌شوند. درب ها به دلیل سیستم قفل الکترونیکی فوق العاده ایمن در هنگام بسته شدن کامل به طور خودکار قفل می شوند. به این معنی که اغلب ایمن تر از درب های کشویی سنتی هستند.
  • درب های اتوماتیک نهایت راحتی و عملکرد هستند. به عنوان مثال در انگلستان آب و هوا می تواند بسیار غیرقابل پیش بینی باشد. و بنابراین با هر تغییر ناخواسته در عناصر، به سادگی با فشار دادن یک دکمه درها را ببندید!
  • درب‌های آلومینیومی کشویی اتوماتیک هالکو از پروفیل های آلومینیومی ساخته شده‌اند. که می‌توان آن‌ها را با گزینه‌های مختلف لعاب و صدها رنگ و ظاهر مختلف سفارشی کرد. تا کاملاً با سبک خانه شما مطابقت داشته باشد.
مزایای آلومینیوم برای پروفیل درب های آلومینیومی
  • وزن سبک – آلومینیوم یک فلز بسیار سبک با وزن مخصوص فقط 2.7 گرم بر سانتی متر مکعب است. تقریباً یک سوم وزن فولاد یا مس است. در واقع، یکی از سبک ترین فلزات تجاری موجود است. این ویژگی آلومینیوم را برای قاب پنجره ها و درها ایده آل می کند. اما استفاده از یک قاب سبک وزن به ویژه در مورد دیوارهای پرده ای مهم است. دیوارهای پرده سازه ای نیستند و فقط می توانند وزن خود را تحمل کنند، بنابراین هر چه سبک تر باشد بهتر است.
  • مقاوم در برابر خوردگی – اگر به دنبال یک پنجره کم تعمیر و نگهداری هستید، آلومینیوم پاسخ شماست. این به این دلیل است که وقتی آلومینیوم با هوا تماس پیدا می کند، بلافاصله یک لایه محافظ از اکسید آلومینیوم روی سطح تشکیل می شود. این لایه در برابر خوردگی ناشی از هر چیزی که آب و هوا به آن وارد می کند، از جمله باران اسیدی، بسیار مقاوم است و با محصولات تمیز کننده آسیب نمی بیند. و بر خلاف قاب‌های چوبی یا PVC-U، قاب‌های آلومینیومی پنجره‌ها در طول سال‌ها با هر شرایط آب و هوایی متورم، ترک، شکافته یا پیچ‌خورده نمی‌شوند. محافظت در برابر خوردگی را می توان با آنودایز کردن یا رنگ آمیزی (معمولاً با پوشش پودری) سطح افزایش داد.
  • تزئینی – آلومینیوم را می توان به راحتی آنودایز یا پودر کرد تا به آن روکشی صاف یا بافتی تزئینی بدهد. این بدان معنی است که پنجره ها، درها و دیوارهای آلومینیومی نه تنها عملکرد خوبی دارند، بلکه فوق العاده به نظر می رسند. آنودایز با غوطه ور کردن آلومینیوم در حمام الکترولیت اسید و عبور جریان الکتریکی از آن انجام می شود. این سطح فلز را به یک پوشش تزئینی، بادوام، مقاوم در برابر خوردگی و اکسید آلومینیوم تبدیل می کند. اکسید آلومینیوم به طور کامل با آلومینیوم زیرین یکپارچه شده است، به طوری که نمی تواند تراشه یا پوسته کند و باعث دوام شگفت انگیزی آن می شود.
اکسید آلومنییوم به کار رفته در پروفیل ها

اکسید آلومینیوم دارای ساختار متخلخلی است، بنابراین باید آب بندی شود تا در برابر خوردگی مقاوم شود. درزگیر می تواند شفاف یا حاوی رنگ های مخصوص باشد تا آلومینیوم آنودایز شده در طیف وسیعی از رنگ ها موجود باشد. روش جایگزین، پوشش پودری آلومینیوم با رنگ است. آلومینیوم یا با آندایز کردن یا از طریق یک واکنش شیمیایی برای تشکیل یک سد مقاوم در برابر خوردگی پیش تصفیه می شود و سپس می توان آن را به رنگ پودری در هر رنگ RAL پوشش داد.

در هالکو ما یک مرکز پوشش پودری پیشرفته داریم. میله های آلومینیومی از پیش تصفیه شده به زمین متصل می شوند و پودر رنگ هنگام خروج از تفنگ ها بار الکترواستاتیکی دریافت می کند. این به مولکول های پودر کمک می کند تا از طریق شارژ الکترواستاتیکی به میله ها بچسبند، درست مانند ذرات گرد و غبار که به دلیل شارژ الکترواستاتیکی روی صفحه نمایش به تلویزیون شما می چسبند! سپس میله‌ها در کوره‌ای پخت می‌شوند که در آن پودر ذوب می‌شود و یک روکش یکنواخت، انعطاف‌پذیر و صاف را تشکیل می‌دهد که به مدت 25 سال در برابر هوا مقاوم است.

تولید پروفیل آلومینیوم درب اتوماتیک در هالکو به صورت تخصصی انجام میشود. از تولید آلومنیویم اولیه تا فرم دهی پروفی ها همگی در هالکو صورت میپذیرند. همین حالا برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در هالکو تماس گرفته و سفارشتان را ثبت کنید.

برای مطالعه بیشتر درباره آلومینیوم به مطالب زیر مراجعه کنید:

در همین رابطه ببینید:
درب اتوماتیک آلومینیومی
درب اتوماتیک آلومینیومی