تولید پرچ آلومینیومی

تولید پرچ آلومینیومی

تولید پرچ آلومینیومی

تولید پرچ های آلومینیوم، از بهترین گزینه هایی است که شما میتوانید در صنعت خود استفاده کنید. این نوع پرچ ها کارایی بسیاری را از جمله سختی و مقاومت آنها برای نگه داشتن دو قطعه به یکدیگر دارند.

پرچ های آلومینیوم مقاوم و قوی

پرچ های آلومینیومی قوی، سبک وزن هستند و مقاومت در برابر خوردگی طبیعی را نشان می دهند. این ویژگی‌ها و سایر ویژگی‌ها آنها را به یک راه‌حل ایده‌آل برای استفاده‌های بی‌شمار، از وسایل کمپینگ گرفته تا ماشین‌های سبک و متوسط ​​و تجهیزات هوافضا تبدیل می‌کند.

پرچ های آلومینیومی یک گزینه عالی برای کاربردهای بست دائمی هستند. برخی از مزایای پرچ های آلومینیومی جامد عبارتند از:

مقاومت در برابر خوردگی: آلومینیوم و آلیاژهای آن به طور طبیعی یک لایه اکسید محافظ روی سطح خود تشکیل می دهند. این لایه اکسید از مواد در برابر خوردگی و عناصر محافظت می کند.

نسبت استحکام به وزن بالا: آلومینیوم بهترین نسبت استحکام به وزن نسیت به هر فلز را فراهم می کند. در بیشتر کاربردها، به اندازه فولاد استحکام دارد، اما وزن آن فقط یک سوم فولاد است.

غیر مغناطیسی و بدون جرقه: پرچ های جامد آلومینیومی غیرمغناطیسی و بدون جرقه هستند، که آنها را برای الکترونیک و کاربردهای مرتبط و برای استفاده در محیط های بالقوه ایده آل می کند.

رسانایی: آلومینیوم رسانایی حرارتی و الکتریکی خوبی از خود نشان می دهد. 59٪ رسانایی مس (حرارتی و الکتریکی) را با کمتر از یک سوم چگالی ارائه می دهد.

نمای کلی پرچ های آلومینیومی جامد

هالکو دارای عرضه گسترده ای از پرچ های آلومینیومی جامد در اندازه های مختلف است. برای تمام نیازهای پرچ و بست مخصوص خود با ما تماس بگیرید.

پرچ های پاپ آلومینیومی

این نوع پرچ که به پرچ های کور یا کششی نیز معروف است به دلیل کارایی و سهولت استفاده مورد استفاده قرار می گیرد. پرچ های آلومینیوم به این دلیل استفاده می شوند که روشی سریع و آسان برای اتصال دو قطعه مواد به یکدیگر را فراهم میکنند و نیازی به نخ ندارند و برای استفاده با فلزات نازک و سایر سطوح کاربردی نازک ایده آل هستند.

دیگر نوع پرچ ها که پرچ های کور هستند، فقط از یک طرف نیاز به دسترسی به سطح نصب دارند که نصب آنها را با استفاده از تفنگ پرچ یا پرچ دستی آسان می کند.

پرچ های کششی یا کور

پرچ های کور یا کششی آلومینیومی معمولاً در صنایع خودروسازی، هوافضا، قایق سواری و ساخت فلز ،به دلیل نسبت استحکام به وزن فلز بالا، استفاده می شود و پرچ آلومینیومی در این انتخاب دارای طراحی تمام آلومینیومی هستند به این معنی که کلاه و سنبه پرچ از آلومینیوم ساخته شده اند، مگر اینکه به طور دیگری تعیین شده باشد.

این نوع پرچ ها علاوه بر وزن به دلایل مختلفی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. آلومینیوم به عنوان یک آلیاژ پوشش محافظ خود را تشکیل می دهد که در برابر خوردگی جوی مقاوم است و به طور کلی نسبت به اتصال دهنده های فولاد ضد زنگ از همان نوع ارزان تر است. آلومینیوم مغناطیسی نیست، رنگ را به خوبی می پذیرد و لک نمی شود. همچنین به دلیل رسانایی بالایی که دارد می توان از آن برای بسیاری از کاربردهای الکتریکی استفاده کرد. برای کمک به جلوگیری از خوردگی گالوانیکی، فقط از آلومینیوم استفاده کنید.

در پرچ‌های کور تمام آلومینیومی، کلاه و سنبه پرچ همه این ویژگی‌ها را دارند و این بست‌ها را به یک راه‌حل همه کاره، بادوام، سبک و ارزان تبدیل می‌کند. (منبع)

برای مطالعه درباره کرکره آلومینیوم به مطالب زیر مراجعه کنید:

 

در همین رابطه ببینید:
میلگرد آلومینیومی
میلگرد آلومینیومی