تولید پروفیل آلومینیوم

تولید پروفیل آلومینیوم

تولید پروفیل آلومینیوم

رویکرد ما برای هر نیاز جدید اکستروژن آلومینیوم شامل داشتن یک درک جامع از محصول شما است. از جمله این اکستروژن ها تولید پروفیل آلومینیوم است. با ما تماس بگیرید تا تیم ما بتواند طراحی پروفایل را بررسی کرده و “طراحی برای اکسترودپذیری” را تأیید کند. درک کاربرد نهایی جزء و الزامات محصول مرتبط برای انتخاب آلیاژ آلومینیوم مناسب ضروری است. علاوه بر این، ایجاد محدودیت های تحمل و ایجاد جهت در طول بررسی طراحی، عملکردی را تضمین می کند و ممکن است نیاز به ماشینکاری اضافی را کاهش دهد.

فرآیند طراحی پروفیل آلومینیومی

همزمان با فرآیند طراحی اکستروژن، تیم راه‌حل‌های تولید آلومینیوم ما بر روی هرگونه نیاز به برش، ماشینکاری CNC، پانچ کردن یا تکمیل تمرکز دارد. در پروفیل هایی که نیاز به ساخت بیشتر دارند، توانایی ما برای استقرار تنظیمات چند قسمتی، صرفه جویی قابل توجهی را برای مشتریانمان ارائه می دهد.

هنگامی که یک پروفیل با بررسی و طراحی جزء جدید، نهایی شد، ما به شما به طور رسمی از هالکو خبر خواهیم داد. بسته به نیازهای مهندسی پروفیل، معمولاً 1 تا 3 روز طول می کشد تا به شما خبر داده شود. که این پیام شامل خبر اکستروژن آلومینیوم نهایی و هزینه های ساخت قابل اجرا خواهد بود.

قبل از ثبت سفارش، نقشه دقیق اکستروژن برای بررسی و تایید نهایی ارسال می شود. این نقشه پروفیل در کل فرآیند تولید، از توسعه ابزار تا بازرسی نهایی، ارجاع داده می شود.

محصول یا پروژه جدیدی دارید که مایلید آن را بررسی کنیم؟ به مقایسه اجزای آلومینیومی با فولاد یا مواد جایگزین دیگر علاقه دارید؟ به راحتی میتوانید با ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

ماشینکاری CNC اجزای طولانی

چه زمانی یک پروژه به دستگاه CNC نیاز دارد؟

دستگاه‌های CNC بخش بلند با صفحات کاری بزرگ‌تر طراحی شده‌اند تا پروفیل‌های تا عمق 12 فوت را در یک عملیات پردازش کنند. و زمان و هزینه ماشین‌کاری را به‌طور چشمگیری کاهش دهند.

بسیاری از صنایع، از جمله سیستم های ذخیره سازی تخصصی، تجهیزات پزشکی، لوازم جانبی خودرو، مبلمان، ساختمان و ساخت و ساز و کالاهای ورزشی، با اکستروژن های آلومینیومی بیشتر از 50 اینچ کار می کنند. استفاده از مراکز ماشینکاری عمودی CNC با اندازه معمول برای قطعاتی به این بزرگی می تواند انجام شود، اما به جابجایی، نصب و راه اندازی ماشین اضافی نیاز دارد.

این به این دلیل است که قطعه بزرگتر از پاکت کار دستگاه است. راه حل این است که قطعه را در چند بخش ماشین کاری کنید. زمانی که نیاز به نصب، برنامه‌نویسی و زمان راه‌اندازی بیشتری باشد، زمان‌های چرخه طولانی‌تر می‌شود. و مشکلات مربوط به دقت، از قسمتی به قسمت دیگر رخ می‌دهد. علاوه بر این، ماشین‌های CNC اندازه معمول دارای محدودیت وزنی هستند که یک قطعه طولانی و تجهیزات اضافی می‌تواند از آن فراتر رود.

در هالکو، ما شش مرکز ماشینکاری با قابلیت پاکت کاری تا 144 اینچ (12 فوت) داریم. ما همچنین لیزری را برای تولید پروفیل آلومینیوم تا 288 اینچ (24 فوت) ارائه می دهیم.(منبع)

برای مطالعه بیشتر درباره آلومینیوم به مطالب زیر مراجعه کنید:

در همین رابطه ببینید:
تولید مقاطع سفارشی آلومینیوم
تولید مقاطع سفارشی آلومینیوم