آموزش استفاده از چراغ خطی در کابینت آشپزخانه

آموزش استفاده از چراغ خطی در کابینت آشپزخانه

آموزش استفاده از چراغ خطی در کابینت آشپزخانه

در این مقاله به آموزش استفاده از چراغ خطی در کابینت آشپزخانه میپردازیم. با ما همراه باشید تا اگر این گزینه مناسب خانه شماست، بتوانید با راهنمایی هالکو به آن دست پیدا کنید.

چرا نور خطی در زیر کابینت؟

نورپردازی زیر کابینتی یکی از کاربردی ترین و راحت ترین کاربردهای نورپردازی موجود در بازار است. همانطور که از نام آن پیداست، روشنایی زیر کابینتی به وسایل روشنایی اطلاق می شود که معمولاً در زیر کابینت های آشپزخانه دیوار بالایی نصب می شوند. و فضای زیر را مستقیماً روشن می کنند. این وسایل مخفی می توانند بدون اینکه مزاحم به نظر برسند یا با دکور موجود در تضاد باشند، یکپارچه با هم ترکیب شوند. آنها عمدتاً در مناطق آشپزخانه استفاده می شوند که نور اضافی برای خواندن دستور العمل ها و تهیه غذا مفید است. سیستم زیر کابینت نه تنها روشنایی و ظاهر و احساس کلی فضای شما را بهبود می بخشد. همچنین یکی از ساده ترین راه ها برای افزایش ارزش فروش مجدد خانه شما است.

برخی از وسایل زیر کابینت می توانند فراتر از آشپزخانه باشند و به عنوان روشنایی کاربردی در مناطق دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرند. آنها می توانند نورپردازی بی عیب و نقصی را در اتاق کار، اتاق لباسشویی یا دفتر خانه ارائه دهند. به عنوان نور برجسته، آنها می توانند عمق، ابعاد و جذابیت بصری را به فضاهای مختلف اضافه کنند یا ویژگی های معماری مانند سینی یا سقف را برجسته کنند. و حتی می توانند اشیاء داخل کابینت شیشه ای یا ویترین را به نمایش بگذارند. در هالکو، ما شاهد استفاده از این محصول روشنایی انعطاف‌پذیر در زیر، بالا و داخل کابینت یا زیر کانترها هستیم.

در هالکو به دنبال چراغ خطی مناسب خود باشید

چه در حال به روز رسانی وسایل قدیمی یا نصب یک سیستم کاملاً جدید باشید، هالکو همه چیزهایی که برای روشنایی زیر کابینت نیاز دارید را دارد. از وسایل خطی سنتی و چراغ‌های پوک گرفته تا میله‌های نور و سیستم‌های نواری – ما صدها گزینه LED برای انتخاب داریم. اگر با این ایده تازه کار هستید یا فقط می خواهید در مورد روشنایی زیر کابینت اطلاعات بیشتری کسب کنید، ما این راهنما را برای کمک به شما در درک همه چیزهایی که ارائه می دهیم آماده کرده ایم.

چراغ خطی سنتی:

لامپ های خطی LED سنتی کم حاشیه محبوب ترین انتخاب برای روشنایی مناطق با عملکرد بالا مانند میز، سینک و اجاق گاز هستند. وسایل خطی ال‌ای‌دی سنتی سایه‌های تیره‌ای را که کابینت‌ها ایجاد می‌کنند روشن می‌کنند و فضای کار شما را در نور روشن قرار می‌دهند. آنها نور را به طور یکنواخت در طول لامپ ساطع می کنند و توزیع نور صاف و یکنواختی را ایجاد می کنند. آنها در طول های 8 اینچ تا 40 اینچ ارائه می شوند و بسیار کارآمد، ماندگار هستند و هزینه های عملیاتی کم و حداقل گرما را ارائه می دهند. در هالکو، وسایل خطی LED سنتی خروجی نور و کیفیت فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند، و نصب آنها نسبتاً آسان است.

Tape light نور نواری

سیستم‌های نور نواری LED یا سیستم‌های نواری توانایی ایجاد نورپردازی جزئیات کاربردی را دارند که برای زیر کابینت‌ها مناسب است. همچنین می‌توان از آن برای برجسته کردن اشیاء نمایش داده شده مانند کریستال و چینی استفاده کرد. و دسترسی به چیزهایی را که در اعماق کابینت و کشو قرار گرفته‌اند آسان‌تر کرد. سیستم‌های نوار LED معمولاً در قرقره‌های 16 فوتی عرضه می‌شوند و بسیار تطبیق‌پذیر هستند. برای چرخش در گوشه‌ها و نصب در سطح زیرین تقریباً هر سطحی طراحی شده‌اند. یکی از مزیت‌های نور نوار LED انعطاف‌پذیری است: می‌توان آن را به طول‌های سفارشی برش داد، برای اجزاهای طولانی‌تر متصل کرد و در برنامه‌های مختلف از جمله سقف‌های دریچه‌ای و سینی، بالای کابینت‌ها، زیر پیشخوان‌ها و در داخل فرورفتگی‌های دیگر استفاده کرد. فضاهای اسلات قرار گرفتن در نزدیکی زمین، می توان آن را در زیر جزایر و میله ها برای افزودن عمق و تعیین لبه ها نصب کرد.

در پایان

نصب چراغ خطی خطی به شما بستگی دارد – به دانش و تجربه شما،و همچنین به جدول زمانی و بودجه شما. اگر دانش الکتریکی دارید یا گزینه های پلاگین را ترجیح می دهید، ممکن است بتوانید پروژه نورپردازی LED زیر کابینت خود را به تنهایی انجام دهید. از سوی دیگر، نورپردازی با سیم سخت نیاز به برنامه ریزی و مهارت بیشتری دارد، اما گزینه های طراحی بسیار بیشتری را ارائه می دهد. آموزش استفاده از چراغ خطی در کابینت آشپزخانه در این مقاله توضیح داده شد. برای دریافت راهنمایی در مورد انتخاب محصول، قیمت پیشنهادی، یا طراحی چیدمان نور، در هر زمان با تیم ما در هالکو تماس بگیرید. ما به شما در یافتن سیستم LED زیر کابینت مناسب برای پروژه خود کمک خواهیم کرد.